[Epitesz-barkacs] (meg)vezetes Re: butulas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 2., K, 13:11:47 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a "kékfény" bemuatott egy 17. alkalommal elitélt embert,

Igen, vannak ilyen fura emberek. Bizonyos értelemben az átlag felett
állnak agyilag, viszont erkölcsileg mélyen alatta.

> Machiavelli 500 éves könyve, és a Biblia ismerete
> elég a vezetéshez és a vezetettséghez

A vezetettséghez valszleg igen, de a vezetéshez biztosan nem. (Hacsaknem
autó vezetéshez.) Oda kell valami, ami nekem megfoghatatlan, és nem
tanulható. Aki nem ilyen, az csak szarul csinálhatja, akármekkora koponya
is vmi szakterületen.