[Epitesz-barkacs] (meg)vezetes Re: butulas

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jún. 2., K, 12:46:23 CEST

Szervusz Mágus!

> a "kékfény" bemuatott egy 17. alkalommal elitélt embert,
> rövid idő alatt bármelyik humanoid szakmát kitanulta annyira,
> hogy az "adott  szakma" lágy csuklóval nem vett észre

Ezt nem elítélni kellene, hanem királlyá koronázni, szerintem az ő
kezében jó helyen lenne az ország sorsa. Iszonyú tehetséges fazon
lehet...

Másban utazott, de a Whiskyst (vagy hogy írják, Ambrus Attila) is
ritka tehetségesnek találtam. Azt amit tett így végigcsinálni...
ráadásul olyan szépen, választékosan beszélt, hogy a Kossuth Rádió mai
bemondóinak nagyját kenterbe verné.

szia: Balázs