[Epitesz-barkacs] (meg)vezetes Re: butulas

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jún. 2., K, 13:35:32 CEST

Szervusz Mágus!

> nemsokára koronázni fogják, mint ahogy Stadler a Corvinus egyetemen
> tanít, hogyan kell papírmunkával, kamion nélkül 10 kamionnyi cuccot mozgatni

Miért, mutass az utóbbi húsz év bármelyik pártjából egy politikust,
aki erkölcsileg fölöttük áll... ha arra gondolok, mi történik az
oktatással, tankönyvpiaccal, és mi történhetett volna egy konzekvens,
hosszú távon gondolkodó vezetéssel, szerintem egy sincs. Ez csak
annyiban lett volna pénzkérdés, hogy jobban megfizetni a
pedagógusokat.

Vagy a kedvencem: februárban a lakosság összes hitelállománya több,
mint 8000 milliárd Ft ( >8 TFt :-) ami pár százmilliós pontossággal
annyi, mint az eljövendő hét évben általunk lehívható EU pályázatok
összessége... Ez ellen az utóbbi 10 évben SENKI nem szólt egészen az
utóbbi hónapokig, pedig nagymértékben ennek köszönhető, hogy ennyire
külső forrásokra szorolunk (a lakosság ugye nem vett államkötvényt),
és azt ilyen iszonyat drágán kapjuk.

szia: Balázs