[Epitesz-barkacs] sorbakapcsolt hűtővíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 3., Sze, 10:21:42 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> kompresszorból (2,6kW-os fűtótelj.) jövő meleg szaftot, ami
> jelenleg kb 60 - 70 fokosként mehet bele egy hőcserélőbe
> (olyan forró volt a rézcső, hogy alig bírtam megfogni )

Szóval mégis működik a szerkezet, nem szökött el belőle a töltet?

Ha kivonod a hőt a beltéri felé menő csőből, tehát a beltéri már csak
lehült folyadékot kap, akkor a vezérlése hibát fog jelezni, és le fog
állni. Tehát kézi vezérlésre kell kapcsolnod, el kell venni pl a
kompresszor vezérlését az elektronikától. De a kültériben lévő szelepet is
kézzel kell bekapcsolni fűtés üzemmódra, mert akár azt is kikapcsolhatja.
Hacsaknem, mint már volt róla szó, becsapod a beltérit. Kiszeded a
hőérzékelőt a cső mellől, és átrakod valahova a vizes hőelszedők elé. A
beltéri ventillátorának a kikapcsolása (ha kell) csak egy csati lehúzása a
nyákról.

Még annyit, hogy agyaltál rajta, hogy hosszabbítasz. Szó volt róla, hogy
kell kiszámolni, mennyivel több töltet kell.

Ha a vastag csőben kondenzáltatod a töltetet, és folyadékként a vastagban
megy még tovább jelentős métereket, akkor még több töltet kell ám!