[Epitesz-barkacs] sorbakapcsolt hűtővíz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 3., Sze, 11:12:26 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.03. 10:21:42 +2h-kor írta:

> Szóval mégis működik a szerkezet, nem szökött el belőle a töltet?

de elszökött, emiatt a leírt állapot
a korábbi kísérleti szakasz eredménye volt, egy 12literes vizes hőcserélővel
( a 12 literes volt a "vízoldali terhelés", hogy hol kezd bekapcsolni a
beltéri, stb., ekkor volt a szaft hőfoka és az nyomás/ áramfelvétel figyelésének
kőrbejárása )

szóval innen folytatnám, mára már lett keringető is, nemrégen lett
megvéve egy fogyasztásmérő is

> Ha kivonod a hőt a beltéri felé menő csőből, tehát a beltéri már csak
> lehült folyadékot kap, akkor a vezérlése hibát fog jelezni, és le fog

kb 35celsiusra lehűlve (pontosabban 35celsiusos víz volt a 12literes hőcserélőben)
még nem csapta le, tehát ezt még "elviselte" a korábbi kísérletek végén, de
hajlandó vagyok a hibajelzés után kézire kapcsolni

> [...]
> kézzel kell bekapcsolni fűtés üzemmódra, mert akár azt is kikapcsolhatja.
> Hacsaknem, mint már volt róla szó, becsapod a beltérit. Kiszeded a
> hőérzékelőt a cső mellől, és átrakod valahova a vizes hőelszedők elé. A
> beltéri ventillátorának a kikapcsolása (ha kell) csak egy csati lehúzása a
> nyákról.
>
> Még annyit, hogy agyaltál rajta, hogy hosszabbítasz. Szó volt róla, hogy
> kell kiszámolni, mennyivel több töltet kell.
>
> Ha a vastag csőben kondenzáltatod a töltetet, és folyadékként a vastagban
> megy még tovább jelentős métereket, akkor még több töltet kell ám!

az nem zavarna, a jelenlegi gyári adat szerinti 580grammot ha kell
akár 1 literre is megnövelem, a mostani agyalásom is arra vonatkozik,
hogy a feltöltés előtt (az elszállt gáz miatt a hollanderes vackokat is macerálnom kell)
még egy vastagrézcső hosszabbítást is beletennék