[Epitesz-barkacs] gyümölcs sűrítmény

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 4., Cs, 07:37:23 CEST

hali

"minden alábbi írás az üdítőital gép és a tisztavíz gondolatokkal kezdődött"

mindig nézegetem, hogy miből készül egy málna, szamóca, narancs, stb. szörp.

mind1iken az áll, hogy készült : víz+xx% sűrítmény+színezők++++, így nem
hagyott a nyugton a gondolat, hogy utána járjak ennek a sűrítménynek.

gondolom én is tudok vizet hozzáönteni és valszeg olcsóbb lesz nekem mintha
egy gyártó keveri hozzá a vizet meg színezőket és tölti üvegbe+a szállító
elviszi a kereskedőhöz+sok haszon, sőt magamnak olyanra arányba hígítom
amilyenre akarom és akár még dzsemet is készíthetek belőle, mert azok is
ebből vannak már.

szóval találtam is forgalmazót, de azzal nyitott, hogy 240 kg/hordó, khmmm,
mi a frászt csináljak 240 kg sűrítménnyel amiből a gyártók is kb. 1500-2000
liter szörpöt állítanak elő, több év míg elfogyna és a végén valószínűleg
rámromlana vagy meg sem érném a végét.

aztán kiderült, hogy van nekik 25kg-os kiszerelés is.
na ez már mindjárt barátságosabb, mint a 240 kg, bár az kg-omkénti ára azért
egy még így sem kevés, bár ebből 3-4-5 annyi szörpöt lehet előállítani.

az árak:

Erdei gyümölcs sűrítményt,  ár: 2820 Ft/kg+Áfa
Narancs sűrítmény, szűrt, ár: 1300 Ft/kg+Áfa
Szamóca sűrítmény ár: 2300 Ft/kg+Áfa
Szeder sűrítmény ár: 2050 Ft/kg+Áfa
Málna sűrítmény ár: 5500 Ft/kg+Áfa
Meggy sűrítmény ár: 1380 Ft/kg+Áfa

levelem végére mostmár arra is rátérnék, hogy mit is akarok valójában.

mivel nem ismerem ezt a cuccot, így nem tudom, hogyan és mennyire lehet
hígítani, esetleg cukrozni, meddig tartható el, így a 25kg*sokFT/kg=az még
több pénz arra, hogy a végén a kidobjam, mert megromlott.

ezért arra gondoltam, ha lenne olyan vállalkozó kedvű mint én, hogy
megveszünk közösen egy kanna sűrítményt, elosztjuk tisztán a bekerülési
áron, aztán utána mindenki beszámol a tapasztalatokról és ha beválik akkor
akár folyamatosan is vásárolhatunk sűrítményt ?

zsolt