[Epitesz-barkacs] trike

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 4., Cs, 11:41:36 CEST

lejton lefele meg ovatlan kormanymozdulatnal azert megy ki alolad az elsokerek, mert elfogy az oldaliranyu tapadas.

a dontessel segiteni lehet, hogy a kereken eredo ero atmenjen a tengelyen, de azert nem kotelezo total atmenjen. van pl olyan technika is, hogy a bringat dontod befele, de kiulsz a kulso oldalra a gep melle.

vajk