[Epitesz-barkacs] trike

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Jún. 4., Cs, 11:51:16 CEST

vajk fekete írta:
> lejton lefele meg ovatlan kormanymozdulatnal azert megy ki alolad az
> elsokerek, mert elfogy az oldaliranyu tapadas.

Ez reszletkerdes, jegen ez meginkabb elofordul. Ott nem engedheto meg
egy pillanatra sem, hogy kimenjen a nehezsegi ero hatasvonala az
alatamasztasok kozul, mert egybol kicsuszik oldalra a kerek, ahol jobban
meg tud tapadni a gumi, ott rovid ideig megengedheto.

> a dontessel segiteni lehet, hogy a kereken eredo ero atmenjen a
> tengelyen, de azert nem kotelezo total atmenjen. van pl olyan technika

Szerintem meg de. En tenykent kezelem, hogyha az ero hatasvonala nem
megy at az alatamasztasi ponton, ott nyomatek ebred, es elmozdul a
kerekparos oldaliranyba. Aztan mivel nem akar aprokavicsot a bore ala,
athelyezi a rendszer tomegkozeppontjat, hogy megszunjon a nyomatek.
Visszakormanyozza maga ala a kerekpart.

> is, hogy a bringat dontod befele, de kiulsz a kulso oldalra a gep melle.

Rendben, de akkor a bringat megjobban bedonti, gondolom, kulonben
eltaknyol. En is tudok egyenesen is ugy gurulni a bringan, hogy az 45
fokban van jobbra, en meg a masik iranyba allok ki belole.