[Epitesz-barkacs] töltöcsonk kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 4., Cs, 16:41:19 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a kompresszor egyben maradna, az elnyomott csőcsonkvég helyére tennék
> egy töltőszelepet ( egy lassan elszökött szaftot pótolnék, stb )

Van egy sanda gyanúm. Nem tudod megfogni a benne lévő töltetet. Bárhol
megnyitod, ott kiszökik a gáz. Lehet csinálni olyat (már filóztam ezen),
hogy úgy behatolni nyomás alatti rendszerbe, hogy az ami mondjuk megfúrja,
az is tömítve van... de nem egyszerű. Itt lehet, hogy az a legegyszerűbb,
ha kiengeded a tartalmát, megoldod a csatlakozást, aztán feltöltöd azzal,
amivel kell vagy akarod.

> esetleg itt lehetne nyomásmérővel is leellenőrizni, stb (ez a
> Szepygabitól
> kapott szerkezetre)

Inkább el kéne indítani, és megtudod, hogy mennyire jó vagy nem.