[Epitesz-barkacs] töltöcsonk kérdés

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Jún. 4., Cs, 23:02:50 CEST

jhidvegi wrote:
> Van egy sanda gyanúm. Nem tudod megfogni a benne lévő töltetet. Bárhol
> megnyitod, ott kiszökik a gáz. Lehet csinálni olyat (már filóztam ezen),
> hogy úgy behatolni nyomás alatti rendszerbe, hogy az ami mondjuk
> megfúrja, az is tömítve van... de nem egyszerű. Itt lehet, hogy az a
> legegyszerűbb, ha kiengeded a tartalmát, megoldod a csatlakozást, aztán
> feltöltöd azzal, amivel kell vagy akarod.

Mintha lenne ilyen kiszúró szelep, amivel rá lehet csatlakozni...
Szerintem pont erre való.

Egyébként én nem a lehegesztett töltőcsonkra tennék töltőszelepet (még ha a
szívótérben is van), hanem a közvetlenül a szívó és a nyomó oldalra, akkor
rendeltetésszerűen használható a két mérőórás csaptelep.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))