[Epitesz-barkacs] töltöcsonk kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 5., P, 05:44:58 CEST

Moczik Gabor wrote:

> Mintha lenne ilyen kiszúró szelep, amivel rá lehet csatlakozni...
> Szerintem pont erre való.

Igen? Még sosem figyeltem meg hűtőkön. Na majd legközelebb, amikor pucolni
kell a környékét is.

> Egyébként én nem a lehegesztett töltőcsonkra tennék töltőszelepet (még
> ha a
> szívótérben is van), hanem a közvetlenül a szívó és a nyomó oldalra,
> akkor
> rendeltetésszerűen használható a két mérőórás csaptelep.

Lehet, hogy igazad van, de én pl nem is használnék ilyen mérőórás mókát.
Azért nem, mert az mérjen, aki pontosan tudja, hogy mit kell látni. :-) A
klímákon is csak az egyik oldalon van csatlakozási lehetőség. Ott max úgy
tudom hol a szívó, hol a nyomó oldali nyomást látni, hogy átváltok
hűtésről fűtésre vagy fordítva.