[Epitesz-barkacs] töltöcsonk kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 4., Cs, 23:32:46 CEST

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2009.06.04. 23:02:50 +2h-kor írta:

> Egyébként én nem a lehegesztett töltőcsonkra tennék töltőszelepet (még ha a
> szívótérben is van), hanem a közvetlenül a szívó és a nyomó oldalra, akkor
> rendeltetésszerűen használható a két mérőórás csaptelep.

jól gondolom, hogy fölakasztom a mérőórás csaptelepet, annak a kék csövet
a szívóoldalra és a piros  csövet a nyomó oldalra kötöm?

akkor viszont 2 db T elágazás is kellene (szerintem) hollanderrel, mert
ezüsttel forrasztani nem tudok, és a csaptelep felé 1 - 1 csapot is kellene
rátennem?.

vagy a mérőórás csaptelep és a kék és piros gumicsövet állandóra bekötni?