[Epitesz-barkacs] kompresszor aramfelvetele

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 5., P, 08:33:41 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.06.05. 08:10:57 +2h-kor írta:

> Ha a bojlerről van szó, biztos lehetsz benne, hogy dugattyús

abban szinte 100%-ig biztos vagyok,

pontosítom a mérési adataimat:

az a "700Wattos" ami üresen vesz fel 300W felett, az egy A kategóriás split
amiról még csak azt látom, hogy egy függőleges állású, "vékony testalkatú"

most rákapcsoltam a fogyasztásmérőt az általad említett kompresszorra is
(ami "üzemi nyomáson" hatszázvalahány Wattos lenne)
az most üresen csak 198 - 200 Wattos, vegyük 200Wattosnak
dugattyúsan

(most párhuzamosan 2 ketyere van kísérletileg is mérhető állapotban,
mindegyik eleresztett állapotban)