[Epitesz-barkacs] kompresszor aramfelvetele

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 5., P, 10:46:24 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> nyomás nélküli (gázt eleresztett) váltóáramos kompresszor
> "üresjárati" áramfelvétele (ami normális állapotban 700Wattos lenne)
> üresjáratban kb 310Watt (most néztem fogyasztásmérővel)
> (azt nem tudom, hogy ebben csavaros, vagy dugattyús kompresszor van-e)

Lehet, hogy azért, mert már kenése sincs. :-) De inkább azért, mert valami
maradt benne, és azt próbálja kompresszálni. Marha sok az a 310W. Próbáld
ki bármilyen, szabadon forgó villanymotorral, alig lesz valami
fogyasztása.

Az állandóan járó inverteres klíma biztosan jobb eredményt ad, mint a
ki-bekapcsolgatott nem inverteres. Persze az lehet, hogy ha már csak pár
óránként kapcsolna be 1 percre a nem inverteres, ahhoz képest rosszabb
lenne az inverteres, de semmi akadálya, hogy bizonyos teljesítmény alatt
az is ki-bekapcsolgatással működjön.