[Epitesz-barkacs] támfal

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Jún. 5., P, 12:07:06 CEST

kerdesek merultek fel bennem :

1. a kb 40 fokos lejtore hogy megy fel egy ilyen furo alkalmatossag?
2. ha marfelment, hogy lehet fuggoleges furasra beallitani, vizszintezni ?
3. a csoppet sem  olcsonak tuno megoldas nem egy csaladi koltsegvetes
kerete ez mar latszik, tehat talan megiscsak jogi uton is el kell
kezdeni valamit es veszelyelharitas karmegelozes cimen penzt szerezni
ra, amit aztan utolagos birosagi eljaras hajt be a karokozokon..
tehat kerdes, mibe is kerul egy ilyen domb-odaszogezes?

viszont, mivel a kodos elkepzeles egy tamfal aljaba garazs, aminek van
oldalfala is, talan jarhato ut, hogy az es a hatoldal valami minimal
asas, zsaluzas modszerrel elkeszulne..  csakhat ez igy alapozas nelkuli.
ez igy milyen minoseg lesz?