[Epitesz-barkacs] támfal

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 5., P, 12:46:21 CEST

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.06.05. 12:27:15 +2h-kor írta:

> Tenleg, egy kerdes meg:
>
> hegyoldalba uj epitesnel, ahol akar tobb szintnyit is kiharapnak a
> foldbol, ott hogy oldjak meg a kerdest?
> plane, hogy alapozni is kell meg melyseg..

Leányfalunál a Czinege villa alatt (a hadügyminiszter idejében
az átkosban)
pl. úgy volt, hogy megépítették a felszinen az épületet, majd
utólag alámélyítettek szakaszos munkával 6 emeletet,
csak a kiskatonák naponkénti odahurcolását láttuk, és a
kitermelt földeket
a teherautókra a pinceajtóból pakolták