[Epitesz-barkacs] támfal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 5., P, 17:39:49 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> ja bocs, a lenyeg... :-)
>
> a domb a telek felso vege.. a haz az utcafronton, a lejto aljan van..
> :-)
>
> es az auto nem tud csigalepcsozni.. csak korlatozott lejtot maszni :-)

Ilyen helyen az szokás, hogy a bejárás szintjén van a garázs, és olyan is
van, hogy lift megy a földön át a házba föl. Láttam is valahol ilyet. A
rosszabbik megoldás, viszont sportosabb :-), hogy beáll az autó a
garázsba, és szépen felkullog az emberek valami akármilyen lépcsőn. Lefelé
akár tűzoltó rúdon is közlekedhet. :-)

A hegybe akár bányászati módszerekkel is lehet garázst vájni, nem? Még
akár omlós talajnál is működik. A részletekhez nem értek, de hogy a dolog
működik, az biztos.