[Epitesz-barkacs] támfal

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 5., P, 18:28:05 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.05. 17:49:51 +2h-kor írta:

> Van valami szabály, legalábbis az autók eladásánál, hogy ha utólag
> bebizonyosodik, hogy az eladó tudott az autó valamilyen rejtett hibájáról,
> akkor megszívja, csak nem emléxem, hogyan. Itt nincs hasonló? Ha tudható,
> hogy azért adta el valaki a házát, mert evidens, hogy perceken belül
> életveszélyesnek fogják nyilvánítani, már folyik is az eljárás, és ekkor
> suttyomban eladja anélkül, hogy erről tájékoztatná a vevőt, akkor
> szerintem súlyos büntetőjogi felelősséget vesz a nyakába akár, nemde?

az autóról tudod, hogy el kellett vinni kalapálgatni, meg egyebek miatt
az egyesegyedül az autó tulajdonosa biztosan tudott róla, az egy dolog

ha egy félhegyoldal leszakadása előtt az ott élő 3000 - 5000 ember közül
senki nem tudott róla, nem látott semmit, és csak Zoli volt az egyetlen, akiben
kérdés merült fel, de az építésügyi szervezet sem "veszi észre", amit a laikus Zoli
meglát,  addig Zoli az, akire ráhúznák, hogy "üldözése van" :-(
ezzel együtt, lehet, hogy Ő járna jól ezzel

pl.
Bartók Béla levont néhány összefüggést, és talán érzékenység miatt "rezonált",
és 1938-ban Amerikába távozott, és életben maradt, viszont akikben "nem álltak
össze a képek", azokból sokan belehaltak

és hiába mondták néhányan, hogy Bartók túl érzékeny volt...