[Epitesz-barkacs] lefolyótisztító

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Jún. 6., Szo, 20:50:44 CEST

Mágus Bérprogram Demo írta:
> az alkil-alkohol vélhetően nem iható, de hogy ez a 3alkatrész
> hogy pucolja a lefolyót, azt még nem tudom elképzelni

Ez a siess nem az a nagynyomasu tema, aminek ilyen wcpumpaszeru a
nyomoja, hogy railleszkedjen jol a lefolyolyukra, elotte be kell
betonozni vagy pancelozni a tulfolyot, es akkor adj neki? Ennek volt az
a reklamja, amikor a no surgeti a ferjet, hogy siess mar, mindjart
becsinalok, es akkor bevillant a pasinak a siess, es azzal jo gyorsan
kitisztitotta.