[Epitesz-barkacs] lefolyótisztító

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 6., Szo, 21:31:02 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 5 - 20% alkil-alkohol
> 72 - 85%  R134a
> 8 - 10% Pbgáz
>
> az alkil-alkohol vélhetően nem iható, de hogy ez a 3alkatrész
> hogy pucolja a lefolyót, azt még nem tudom elképzelni

Ez szerintem nem lefolyótisztító, vagy valami nagyon spéci anyagtól
tisztítja meg a lefolyót. Mert hogy a két fő összetevő ezek szerint
villámgyorsan elpárolog, az alkohol meg bakfity.

A lefolyókat dögerős lúgokkal szokták tisztítani. A leghatékonyabb, ha fém
nátrium is van a porszerű anyagban, amit beleöntenek, és forró vizet
öntenek rá. Hajszálakat és egyéb trutyikat, rongyot, mindent felold -
persze a pvc és a gumi tömítéseken kívül. Alu lefolyócső nem jó, mert azt
is feloldja. :-)