[Epitesz-barkacs] Na, hova juttassam?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 7., V, 19:48:25 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 7 Jun 2009  19:42 levelében:
> Nem szabad a folyadékállapotú hńtôközeget közvetlenül a kompresszorba
> juttatni!
Egy dugattyús kompresszor aligha köszöni meg, ha folyadék kerül bele.
Az pedig a szívócsövén át jutha oda, vagyis azon keresztül nem kéne
tölteni.

> a hermetikusakat a kompresszoron keresztül töltik
Persze, a kompresszor házán keresztül, a bili tetején levő csonkon
át. Az viszont a gáztérhez kapcsolódik, ha jól sejtem. Gondolom ha
oda betöltöd, és szépen elgőzölög, mehet is tovább a verkli.
Vagy ha nem, hát inkább nem nyúlok ilyen szerkentyűkhöz. Könnyű
ígéret, nem is akartam ;-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu