[Epitesz-barkacs] hűtő szállítás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 8., H, 09:50:46 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.06.08. 09:40:38 +2h-kor írta:

> Köszönöm. Már csak az a kérdés, hogy ami olajat beleöntök, hova kerül.
> A teknõ fenekére. Mennyit kell bejuttatni ahhoz, hogy a mozgó
> részekhez is érjen?

szívó oldalról bemegy, (emlékeim szerint) a teknõ aljára megy
és a teknõ aljáig belóg a motorja, és a motortengely tengelyirányú lukján
keresztül szívja fel

kb egy kávéskanálnyi, ha a "kiköpésteszt" után tökszáraz marad az ujjad

mûszerolajnál sûrûbb ne legyen, így is fagypont alatt nem indul el a motor
(mínusznál ha kint felejtettem, a gázon melegítettem fel kissé )