[Epitesz-barkacs] lapos tál aut. mosógép alá?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 9., K, 21:01:37 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Inkább a hosszú szálak, haj megfogására való, amik feltekeredhetnek a
> szivattyú járókerekére, tengelyére.

Hááát, végülis lehet, de ami átjut a dob lyukain, az átjuthat a szűrőén
is. Lehet, hogy ezek a szivattyúk olyan kialakításúak, hogy a tengely felé
nem nagyon van áramlás. Én legalábbis nem találtam hajakat a szűrőn, meg
egyéb szálakat. A szivattyút nem szedtem ugyan szét, mert működik sok éve.
Ellenben a motor már nagyon zajos, vagy kommutátorhiba vagy csapágyhiba,
emiatt kénytelen leszek foglalkozni vele. De annyira húzós a földszintes
meló, hogy halasztom a végtelenségig. Vagy kitalálok valamit, hogy a
helyszínen fel tudjam valamire valahogy emelni...