[Epitesz-barkacs] lapos tál aut. mosógép alá?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Jún. 9., K, 21:08:26 CEST

jhidvegi írta:

> Ezek szerint ez egy új szerzemény. Na majd meglátod, hogy nem kell
> állandóan matatni. Asszem az a nyitja a dolognak, hogy a szivattyút kell
> olyanra csinálni, hogy elbánjon azzal, ami átfér a dob lyukán. Tehát

A feleségem képes a zoknit (főleg a pici gyerekzoknit) a dob és a
kasztni közé bedobni.

> mint egy szennyvíz szivattyú, csak piciben. A nagy szennyvíz
> szivattyúban meg is adják, hogy mekkora méretű darabod akármi fér át
> rajta, nem pici, valami 2 centi is megvan. Itt meg nem kell több, mint
> pár mm. Szerintem a szűrő arra való, hogy ha bármiért pl zokni,
> zsebkendő megy mellé, azt felfogja, ha egyáltalán átmegy a lefolyón a
> dob alján. Az már biztos, hogy nem menne át a szivattyún.

A szennyvízátemelőknél, amiket karban szoktam tartani, van egy daráló és
a centrifugálszivattyú ugyanazon a tengelyen egymás felett/alatt, és az
egész benne van egy kb 5x5-ös lyukméretű koracél tyúkketrecben a szmötyi
alján. A karbantartás nagyjából abban merül ki, hogy halfogó hálóval
lehalásszák a törölközőket, döglött csirkéket, bőrlabdákat, amiket a
cigánygyerekek hajigálnak bele, amikor a szüleik az éj leple alatt a
pöcét ürítik az utca közepén futó csatornába a nagy kerek aknafedőn
keresztül.