[Epitesz-barkacs] akkuviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 9., K, 22:51:14 CEST

gyapo wrote:

> Noknek a klorszag jelenti a tisztasagot.

De csak a más ruháján! :-) A sajátjukon az illatos öblíto vagy ilyesmi.

> Raszoktattam az asszonyt, hogy a klimabol
> kiengedett vizzel vasaljon. Az jo? Nem
> dohanyzunk, egy kis por lehet benne, de amugy nagyjabol desztillaltnak
> szamit.

Igen, desztilláltnak számít, de eszméletlen sok mocskot szed össze a
levegobol, szóval valami nagyon jófajta szuron kéne átvezetni. Én is
elfilóztam már rajta, és azt találtam ki, hogy eloször valami muanyag
hordófélében lehetne gyujteni, ott hagyni ülepedni, aztán leszívni, mint a
bort, csovel. Ha meg szuro, talán hatékony lehet valamelyik autó
légszuroje.

Azért nem foglalkoztat mostanában nagyon, mert hoszigeteltem 2 éve, azóta
nyáron keveset megy a klíma, szóval kevés a felfogható víz.