[Epitesz-barkacs] gömbcsap kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 10., Sze, 10:22:59 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.06.10. 09:09:23 +2h-kor írta:

> Miért is ne lenne jó vízre?

a 3/4-es csap kifolyó oldalán  1"-os menet van,
nagyon gyengus 3/4-es slaghoz való csonk
van rajta és művészetnek érzem, ha nyomásálló
csatlakozásra szeretném kényszeríteni.

2db gumitömítést összeragasztva kb kiadná a vastagságot
de a slag csonkja így is könnyen elfordul, a gumitömítés túl
deformálhatónak tűnik

a vizes boltokban vannak kék, zöld stb színű
félkemény alátétek is, talán abból 2-3 alátétet
összeragasztva talán kiadná a megfelelő vastagságot

egy lajtoskocsihoz, vagy egy esővíztartályhoz
felszerelve  a slagcsonk alá a kannát tartva
működőképes, de a slagcsonkra kötve a slagot
nyomásra kényszerítve a slagcsonk mellett
csurog a víz :-(
( egy tejboltban egy 3/4"-os csapon levő 1/2"-os
slagcsonk nyomás nélkül a tejet a PET palackba
becsurgatni jó )

egy rézből esztergált slagcsonk (amit a borászboltban lehet
kapni ) mellett már nem csurog nyomás alatt,

szóval az eredeti slagcsonkot játékszernek tekinthetem?