[Epitesz-barkacs] Szetszedheto fahaz

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 10., Sze, 12:30:17 CEST

Fóliát legalább belülre mindenképp tennék, mert idővel lesznek kis
nyílások, ahol jön befelé a kis szúrós gyapotpor. Kívülről ha
lambériázva van, ott is bavarhet az eső ha majd kicsit összeszárad.

Ha tömör fában gondolkodsz, pl. rönkfából olyan 23 centi átmérő körül
kezdődik, aminek már rendes hőszigetelése van, az nagyon nem olcsó.

Itt ez a fórum:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=8022&na_step=30&t=9119981&na_order=

Itt szerintem mindent megtudsz, ami a témában lényeges. Van, akinek ott
voltam a háza építésénél, de rajta kívül is nagyon sokan túl vannak már
rajta.

Itthon a tetőbe én 20 centi kőzetgyapotot tettem, ez szerintem manapság
egy átlag mennyiség. Így már az utolsók között vagyok a környéken a hó
leolvadásában.

A barkácshiperek házai nagyon gagyik, és ahhoz képest drágák, azt
biztos, hogy nem vennék. Ha számít az esztétikum, vagy valami
gerendaházas cég (a fórumban nagyon sok tapasztalat van, melyik cég
mennyire megbízható), vagy faházas cég. Egyik Construmán beszéltem egy
vidéki faházépítővel, korrektek az árai, majd megkeresem a címét.
Ha nem számít az esztétikum, akár Magad is összerakhatsz egy
vasszerkezetet zártszelvényből, arra csavarozni OSB-t, arra a lambériát,
stb. Lényegesen olcsóbb lesz minden másnál.

Gábor