[Epitesz-barkacs] Szetszedheto fahaz

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 10., Sze, 11:29:59 CEST

Kormos Imre írta 10 Jun 2009  9:43 levelében:
>  eddig kiskerti övezet volt, de most átsorolják családiházassá, de
> addig nem kap építési engedélyt, amig le nem kövezik - csatornázzák az
> utcát. Ez lehet több évtized is. Azt ajánlották, hogy rakjon le kis
> kész faházat,amit a rendelet véglegesítése után el lehet vinni, vagy be
> lehet illeszteni a tervbe. Ezek szerint ehhez nem kell építési engedély
> (vagy elnézik
Szrintem nem néznek el semmit sem. Még zártkerti övezet, amibe max 30
m2 épületet lehet felhúzni, azt engedélyezik. Ha átsorolják
lakóövezetté, akkor tényleg építési tilalom lesz rá, a csatornázásig.
Az útburkolat nem feltétele, azzal hülyeséget beszéltek.
Azt el tudom képzelni, hogy a várható átsorolás miatt már most is
tilalmat rendeltek el. Ezek a barkácsáruházi faházak nincsenek fixen
lealapozva, ezért ideiglenes építménynek számítanak. A tavalyi
változás óta nem biztos, hogy építési engedély kell rájuk, lehet elég
a bejelentés, de ennek utána kell nézni.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu