[Epitesz-barkacs] funyiro

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jún. 10., Sze, 21:14:06 CEST

Szervusz Attila!

> Azert... szebb es egeszsegesebb lesz a pazsitod, ha borotvaeles a funyirod,
> akkor nem fog megsargulni nyiras utan a fuszal vagott vege, nem lesz csunya,
> es kisebb esellyel pusztul ez az a szal, csomo. Sot, meg szereti is a
> nyirast, heti ketszer ha nyirod, akkor jobban lombosodik a perje meg a

Biztos így van... mostanában már én is kezdek figyelni az élre. Ám
sokáig kéne ütni ahhoz, hogy hetente kétszer nekimenjek. Amit
sikerült, átminősítettem kaszálóvá, és évente párszor lekaszálom.
Szerencsére három különböző része van a teleknek: gyümölcsös (itt
kaszálok), gyep (itt nyírja a füvet a feleségem), veteményes.

szia: Balázs