[Epitesz-barkacs] funyiro

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Jún. 10., Sze, 21:27:49 CEST

Balázs Bámer írta:
> Biztos így van... mostanában már én is kezdek figyelni az élre. Ám
> sokáig kéne ütni ahhoz, hogy hetente kétszer nekimenjek. Amit
> sikerült, átminősítettem kaszálóvá, és évente párszor lekaszálom.
> Szerencsére három különböző része van a teleknek: gyümölcsös (itt
> kaszálok), gyep (itt nyírja a füvet a feleségem), veteményes.

Bizonyara masok az igenyeink a gyepet illetoen, en a perzsaszonyeg
finomsagu, haragoszold, tomott dus gyepet szeretem, kb ahogy a
gyepteglakat szallitjak :-) Ez teljesen kivitelezhetetlen heti 2 nyiras
nelkul. Nem lombosodik be a fu. Mindig 5-rol 4 centisre nyirom vissza.
Egyszer tuladagoltam neki a tragyat, na akkor ketnaponta kellett nyirni,
szinte hallani lehetett ahogy novekszik :-)