[Epitesz-barkacs] vaslemezes kazán és hőcserélés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 11., Cs, 14:23:27 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.11. 13:35:10 +2h-kor írta:

> Rozsdamenteset. :-)

:-)

nagyon régen egy kb 100 literes tartályba beleoldottam 10deka
tannint (csersav) ami forralás (főzés) vastannáttá alakította a felületet,

a kazánnál még úgy-ahogy,
csak a forralást nem kívánom az összes radiátoron is elvégezni :-(

a másik (lehet, hogy csak én látom gondnak) gondom, hogy a kazán
nehezen hozzáférhető helyein a rozsdás trutymákot fellazítani, slaggal
nem tudok sok részt elérni.

a vasrozsdát mivel oldhatom fel? (hirtelen nem jut eszembe)