[Epitesz-barkacs] purhab, benzincso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 11., Cs, 20:31:02 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Aha jó majd veszek egyszer valamikor ha olyan helyen járok és eszembe is
> jut. Tudod mikor lesz ez... :-) Van vagy öt bund mbcu itt a kamrában,
> kitart amíg kihül a nap :-) hacsak el nem használom másra, pl a ház

:-)) Végülis... csak mindig időben vedd észre, hogy már nem jó. Pl ha már
kemény, akkor újra csere, mert ha kemény, akkor törik is, és lehet, hogy
az elfolyt benzin árából tudnál venni egy halom vadiúj benzincsövet. És
akkor még semmi nem gyulladt meg.

Az a kubaszov benzin nagyon gyúlékony. Nekem már volt motortüzem. Püffen
egyet a motornál, és dől a füst. Felnyitom, látom, hogy hú, ez rohadtul
ég, visszacsukom, és gyorsan dobálom ki az autóból, amit lehet.

Aztán mázlim volt, jött egy fazon valahonnan egy másik autóból, a kezében
egy porral oltó asszem, és felrántom a motorháztetőt, ő meg pillanatok
alatt eloltja. Különben szarrá égett volna az egész autó. Ez még a zsiguli
időszak volt.