[Epitesz-barkacs] purhab, benzincso

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Jún. 11., Cs, 20:03:34 CEST

jhidvegi írta:
> Akkor jó. De azért majd valamikor vegyél egy alkalmas valódi
> benzincsövet. Nem vészes az ára. Meg persze helyben két bilincset is,
> hozzá valót.

Aha jó majd veszek egyszer valamikor ha olyan helyen járok és eszembe is
jut. Tudod mikor lesz ez... :-) Van vagy öt bund mbcu itt a kamrában,
kitart amíg kihül a nap :-) hacsak el nem használom másra, pl a ház
átvillanyszerelésére. Tulajdonképp arra vettem, hogy a kapcsolóktól,
dugaljaktól, lámpásoktól felálljak egy csővel a padlásra, és ott hozzak
össze mindent egy nagy-nagy 200x200-as dobozban, vagy leálljak velük a
mérő fölötti biztitábla alá, és ott kötögessem meg, esetleg a kettő
keveréke, fent megkötöm a dugaljakat áramkörök szerint, és csak a
gerincekkel állok le a tábla alá.