[Epitesz-barkacs] purhab, benzincso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 11., Cs, 19:56:54 CEST

Hofferek Attila wrote:

> A mostani benzincsöve is tök kemény volt, pedig az gyári, ilyen sárgás
> áttetsző mipoláncső vagy mi.

Igen, a jelenség ugyanaz. Létezik olajálló pvc kábel, az teljesen szürke,
annak a köpenye lehet, hogy nem keményedik meg a benzintől sem. Valszleg
más a lágyító, nem oldódik szénhidrogénben, de ez csak sacc, nem tudom,
mitől olajálló.

> Működik. Azért kellett különben, mert az idő megette a műanyag
> benzintankot, kettérepedt, és ami ugyanilyet vettem a vaterán, annak a
> másik oldalán van valami miatt a benzincsapja, pedig ugyanehhez a
> techumsec motorhoz való. Nincs ott meleg, ahol ez a cső megyen. Elfut a
> z üzemanyagtartály alatt, és mellette ott van közvetlenül a porlasztó.

Akkor jó. De azért majd valamikor vegyél egy alkalmas valódi benzincsövet.
Nem vészes az ára. Meg persze helyben két bilincset is, hozzá valót.