[Epitesz-barkacs] purhab, benzincso

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Jún. 11., Cs, 19:48:13 CEST

jhidvegi írta:
> Ez csak tipusjel, amiből a CU az réz. :-) Amúgy pvc köpenyű kábelről van
> szó.

ilyen:
http://www.vollervill.hu/bolt/img/p/6446-6649-large.jpg

> szerintem a pvc maga bírja a benzint rengeteg ideig, csak itt meleg van,
> mozgás van, a pvc lágyítók pedig kioldódnak szénhidrogének hatására,
> szóval meg fog keményedni, hosszú idő alatt akár annyira, mint egy
> normál kemény pvc.

A mostani benzincsöve is tök kemény volt, pedig az gyári, ilyen sárgás
áttetsző mipoláncső vagy mi.

> Hirtelen szükség helyzetben azért működhet - óvatosan.

Működik. Azért kellett különben, mert az idő megette a műanyag
benzintankot, kettérepedt, és ami ugyanilyet vettem a vaterán, annak a
másik oldalán van valami miatt a benzincsapja, pedig ugyanehhez a
techumsec motorhoz való. Nincs ott meleg, ahol ez a cső megyen. Elfut a
z üzemanyagtartály alatt, és mellette ott van közvetlenül a porlasztó.