[Epitesz-barkacs] vaslemezes kazán és hőcserélés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 11., Cs, 17:50:26 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.11. 17:20:22 +2h-kor írta:

> Ennyi víz kell a kazánba? Hm. Franc gondolta. Biztos ez?

ez egy hagyományos vízköpenyes kazán, ha a keringetőszivattyú
40Wattos (a 3 sebesség legalsó sebessége), akkor nem kavarja fel
fel a vizet, akkor annyira tiszta a víz, hogy fürödni is lehet belőle

> amúgy nem is biztos, hogy a kazánból ki kéne oldani a rozsdát. Viszont, ha
> bemész valami vizes boltba, ott biztos tudnak ajánlani olyan szűrőt, ami
> az esetleges rozsdadarabkákat felfogja.

amikor egy megdöglött danfoss-t szétszedtem, a centrifúgál forgórész el volt
dugulva a vasrozsdától. pontosabban iszaptól :-(