[Epitesz-barkacs] vaslemezes kazán és hőcserélés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 11., Cs, 18:20:02 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az kb milyen hígítás kellene, azaz kb. hány liternyi kell 100liter
> vízhez?

Igazából nem tudom, ki kell próbálni valami vasdarabbal. Lehet, hogy az
eleve kapható kb 10 %-os helyből jó, de lehet, hogy érdemesebb a 20%-ost
venni, mert árban jobban jössz ki. Nem háztartási boltban lehet venni
asszem. Én eddig csak a kőházy nevű festékes boltban láttam (volt alfa a
XI. kerületben). De biztos van a József krt-on is.