[Epitesz-barkacs] vaslemezes kazán és hőcserélés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 11., Cs, 20:18:55 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.11. 19:37:15 +2h-kor írta:

> Igen ám, de lehet olyan helyen is szétrohadva, hogy egyszerűen nem férsz
> hozzá.

akkor azt hiszem, hogy a 20liter sósav helyett  vasiszapszűrés lenne a könyebb

> Más: minap apró alkatrészt keményforrasztottam gázlánggal. Ezt neked írom,

pb gázzal?

ez a sima pbgázos, sima levegős is alkalmas lenne, Te is ilyennel forrasztottad?

mert oxigénem sincs
nekem egy kis sima gázketyerm van, amivel vizes rézcsöves cinezés
oldható meg, egy kis vékonyfalú kiszúrós 3ezer alatti gázossal