[Epitesz-barkacs] vaslemezes kazán és hőcserélés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 11., Cs, 20:34:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> pb gázzal?

Így van!

> ez a sima pbgázos, sima levegős is alkalmas lenne, Te is ilyennel
> forrasztottad?

Pontosan. Annyi talán, hogy ez nem a kisnyomású részről működik, hanem
akár direkt palackról is, de vettem hozzá egy nyomáscsökkentőt, amivel be
lehet állítani azt, ami épp kell a feladathoz.

> mert oxigénem sincs

Nem is kell. A pisztoly lángjának a max hőfokán megolvad a vörösréz is.
Ezt már próbáltam vékony drótdarabbal. Kis golyó képződik rajta. De ekkor
már elég fényesen izzik. Az ezüsthöz nem kell ekkora hőfok, csak kicsit
látható pirosság.

> nekem egy kis sima gázketyerm van, amivel vizes rézcsöves cinezés
> oldható meg, egy kis vékonyfalú kiszúrós 3ezer alatti gázossal

Azzal is meg lehet csinálni, csak picit tovább tart. A levegő mennyiségét
azon is lehet állítani azzal a kis lemezzel, ami az oldalán lévő lyukakat
takarja. Ezen múlik a dolog. A rézdrótos próba megmutatja, milyen jól
sikerült.