[Epitesz-barkacs] energiatakarékos tükre?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 13., Szo, 21:23:51 CEST

23Wattos philips energiatakarékost (ami 125Wattos villanykörtével egyenlő)
vettem próbából, 3db Ucsöves (nem az a spirálos)

akkor döntöttem mellette, hogy akárhány helyen láttam "közvilágítást"
(nagyobb boltok, önkormányzat, stb) mindenütt ezek az Ucsövesek
vannak felszerelve. Sajnos a "búrái" horroráron vannak
(ha van még ennél jobb szó, akkor arra is nyitott lennék)

szóval ezek a 47ezer meg magasabb búraárak lelomboztak :-(

egy gulyásbogrács fényvetővé átalakításra milyen lenne?
(rozsdamentesből is láttam az egyik Sparban )