[Epitesz-barkacs] csoves kerdes

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 15., H, 10:30:28 CEST

Elmentem a fém-átvevőbe, és mondtam hogy itt vannak a radiátorok,
csövek, stb jöjjenek érte és vigyék el. A méhes átment a szomszéd
krimóba, áthívott egy csávót, aki annyira tántorgott, hogy biztos voltam
benne, hogy amit mondok, abból semmit sem ért. Csodák csodájára a
megbeszélt időpontban itt volt, lehordták a cuccot a negyedikről,
megoldották a dolgot kiskocsival, meg ahogy tudták. Pénzt nem kértem
érte, nekem megérte azt a pár ezrest, hogy nem kellett harcolni vele

Gábor