[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 11:18:14 CEST

Acs Gabor wrote:

> [...]

Ezzel meg is válaszoltad a kérdésemet. :-)

Azért egy picit ez - legalábbis gyakran - máshogy van. Van a gyerekeknek
egy olyan időszakuk, amikor ösztönösen szinte, szóval lendületből kérdezi
ezeket. Onnan lehet tudni, hogy ha türelmesen válaszolsz, akkor is tovább
kérdez, és amikor már tökéletesen mindent elmondtál, még mindig tovább
kérdezi, hogy mijjjééért?! :-) (Már ha jól belejön.) Ettől persze még nem
fogja érteni az így elmagyarázott maxwell egyenleteket, vagy hogy mi az az
empirio kriticizmus. :-) (Nehogy valaki tőlem meg merje kérdezni! :-) )

Ilyen gyorsan fejlődőt igen, de ilyen módon és minőségben fejlődőt soha
(remélem).