[Epitesz-barkacs] tavihaz

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 15., H, 12:30:15 CEST

Erre gondoltam. Én most úgy tudok 32 bites processzort programozni, hogy
ismerem a logikai kapukat, a működésüket, ismerem a tranzisztort, de egy
tranzisztoros kapcsolást megméretezni nekem nehéz feladat -de ha nagyon
muszáj, megcsinálom. Ugyanígy az agy magismerése nagyon sok szinten
megtörténhet, értheti valaki az egész működésének generikusan a
lényegét, ismerheti az axonokat és dopamin-átvitelt, mindenféle
mélységekben tisztába kerülhet vele anélkül, hogy az egészet egy nagy
tervrajzon tudná fejből reprodukálni.

Gábor