[Epitesz-barkacs] tavihaz

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 15., H, 11:44:10 CEST

2009.06.15. 11:28 keltezéssel, jhidvegi írta:

> Hú, nem volt még rohadt hideg a víz?

Arra számítottam, hogy majd a lábam alig tudom beledugni, ehhez képest
kimondottan kellemes volt. Pl. sokszor a Velencei tóba nehezebb
bemennem, mint most a Dunába. Ráadásul ez este 8 körül történt, a nap
alig sütött már oda.

> Biztos valami jó helyet találtatok, mert a duna elég alattomos. Vannak
> helyek, ahol olyan hirtelen mélyül, hogy egyszerűen elcsúszik az
> ember, és tanyázva startol. :-)

Szobon voltunk, van ott egy kisebb strand. De épp most hallottam, hogy
Dunabogdányban pl. nagyon hosszú strand van. Itt Vác fölött kimondottan
tiszta a víz. Mára már mondhatom, hogy nem lettek kiütéseink, sem
hasmenésünk, úgyhogy tesztelve!

> Ő már beszél, vagy csak mindent megért?

Már 3-4 szóból álló mondatokat is alkot, persze sok szónál ismerni kell
ahhoz, hogy értse is az ember.
Laza gyerek, az anyját a keresztnevén szólítja, pedig mindig úgy
hivatkozunk rá, hogy 'anya ígymegúgy...'

Gábor