[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 11:53:31 CEST

Acs Gabor wrote:

> [...]

A dunánál nem számít, hogy odasüt-e a nap vagy nem, mert erősen keveredik
a vize, szóval ha feljebb kapott jó sok napsütést, akkor lehet
elfogadható.
Én már fürödtem benne régen úgy is, hogy kb 16 fokos vagy még hidegebb
volt a víz. Május lehetett, rendkívül erős napsütés volt, de az idő még
kevés volt neki arra, hogy felmelegítse a vizet. Az olyan volt, mintha
forró vízbe mentem volna. Szinte csípett.

Marha nagy a duna vízhozama, ezért nem valószínű, hogy gondot okozna a
szennyes részen is. Csak kellő távolság kell Bp-től. Pl Szigetújfalunál is
van egy strand, régen, amikor még több volt a dunába ömlő szennyvíz, akkor
is lehetett ott fürödni gond nélkül.

Számomra a dunában fürdésre a csúcs a kisoroszi szigetcsúcsnál van. Ahol
szembe áramlik a víz, nagyon tiszta, és jó messze be lehet gyalogolni a
vízzel szemben. Aztán felvekve kivisz a partra - vagy a sziget mellé, ha
nem jó helyre mentem. Illetve ha valaki jó gyorsan tud úszni, egyhelyben
úszhat rengeteget úgy, hogy a duna közepén érzi magát.

Biztos jelen volt egyszer, amikor mások is voltak ott, és a nevén
szólították a mamáját, aztán jól megjegyezte. Megtetszett neki a szitu.