[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 12:37:27 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Jó, ezt elfogadom, jelentősen többen férhetnek hozzá a legkülönfélébb
ismeretekhez. Azért anno a természetközeli népek is sokmindent tudtak, ami
ma jószerivel értéktelen tudásnak számít.

Az szerintem egy helytelen elképzelés, hogy régen a tanulatlan emberek
egyúttal buták is voltak. Nem, ezek között volt sok olyan is, aki ma uram
bocsá, valami akadémikus vagy más, nagy koponya lett volna, de a
körümények miatt nem lett. Ezek fejében volt anno a "józan paraszti ész".

Ma már ez nincs, mert az ilyen kitűnik még a tanyasi iskolában is, és megy
tovább... tehát a maradék már elég silány.

A technikai cumók kezelése, használata szerintem nem nagyon nagy horderejű
ismeret. Szerintem egy lovat kezelni nehezebb, mint egy mobiltelefont.

Ennek ellenére hihetetlen átverések jönnek létre ma is.

Jó, kétségtelen, és ezt elfogadom, hogy annyi a változás, hogy ma már
bárki bármilyen, őt érdeklő ismerethez hozzáférhet legalábbis a világ
jobbik felén.