[Epitesz-barkacs] tavihaz

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 15., H, 13:20:42 CEST

Erről a nem azonnalról szól a tőke, a hitel, sőt jelenleg a gazdaság
nagy része.
Ennél durvább, amikor az ember megvesz egy lakást, kap mondjuk 15M
hitelt, és visszafizet 35-öt. Ez a 20M eltérés, ha lefordítod nem
pénzre, hanem hagyományos dolgokra, pl. hús, kenyér, vagy fateknő, olyan
extrém értéket képvisel, amit hagyományos körülmények között egy ember
egész életében nem lenne képes előállítani. Ilyen egy virtuális világ.

Valahol érthető is, ha az ember nem akar panelben élni, és nem tud
vidéken, mert a munkája a városhoz köti. De ezek az 'árak', amit egy
normál életért fizetni kell, szerintem nagyon kemények.

Gábor