[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 14:56:33 CEST

Acs Gabor wrote:

> [...]

A porno igen, amúgy az élet realitásában az volt a furcsa (szerintem),
amikor pl egy öregasszony aszonta: "engem az uram még nem látott
meztelenül".
Persze ez alatt nem azt kell érteni, hogy nem keféltek, hanem azt, hogy
félig-meddig biztos ruhában tették, meg sötétben.

Viszont a régi ember valszleg igencsak meztelenkedett, ma meg csak a
hőmérsékleti viszonyok tartják távol ettől az embereket. Szóval az a rém
szemérmes (álszemérmes) időszak a kivétel szerintem.