[Epitesz-barkacs] tavihaz

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 15., H, 13:29:12 CEST

Most ez nagyon messziről kapcsolódik ide, csak eszembe jutott.
Egész ledöbbentem, amikor anyósoméknál este kapcsolgattam a TV-t, és
egész brutális hardpornót láttam valamelyik csatornán. Ráadásul úgy volt
kitalálva, hogy nappal a Romantic channel ment (ezt nézik az
öregasszonyok már kora reggeltől), este 11-től meg a pornó.
Gyerekkorunkban még annyira szemérmes volt mindenki, nagyapám pl. a
vasárnapi családi ebédhez öltönyben, nyakkendőben jelent meg, és csak
nagyon illedelmes dolgokról lehetett beszélni. Tudom, hogy a szüleimet
sem a gólya hozta, de mégis ez a hirtelen nyers változás szerintem
eléggé furcsa.

Gábor