[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 18:59:47 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az biztos, hogy ott is igyekeznek egy helyre költözni, és pl
> a férj laszvegasi munkalye miatt a feleség is laszvegaszban
> próbál munkát keresni (az más, hogy esetleg talál is)

Asszem ott ennek az egész költözésesdinek nagy, kilakult kultúrája van.
Még abban is - hogy a lista témájánál maradjunk -, hogy igyekeznek tök
hasonló elrendezésű házakat, lakásokat csinálni, hogy nagyobb eséllyel
érezze rögtön otthon magát a család az új helyen.

Nálunk nem csak valami érzelmi dolog a tulajdon hajhászása, hanem itt egy
jókora bizonytalanság is rejlik a dolog mögött. Valamint az, hogy nálunk a
lakáskiadók hamar akarnak meggazdagodni ebből a tevékenységből.
Próbáltam rövidebb ideig, egyszerűen úgy érzem, minden jobb, ami saját,
még a szar is. Asszem soha többé nem fogok bérleményt próbálni.